На засіданні методичного об’єднання учителів освітньої галузі “Мистецтво, учителів трудового навчання та керівників МАНМР” 04.04.2024 розглядали тему “Психологічна підтримка здобувачів освіти в умовах воєнного стану”.
Для того, щоб педагоги були ефективними у взаємодії з дітьми, важливо бути в ресурсі і турбуватися про власне благополуччя. А як ми можемо потурбуватися про себе?
Учасники створили «Чек-лист турботи про себе», адже взаємодії з дітьми передбачають правило «кисневої маски»: спершу потурбуватися про себе, власний ресурсний стан, і за такої умови вже підтримувати та спілкуватися з іншими. Учителі ділилися думками одне з одним, що корисного і важливого було для них сьогодні, та «склали наплічник педагога».